Vælg betaling og levering
Du kan bestille Amway-produkter, når som helst det passer dig.
Vælg den betalings- og leveringsmåde, der passer dig bedst.
Du kan bestille Amway-produkter, når som helst det passer dig.
Vælg den betalings- og leveringsmåde, der passer dig bedst.
Vælg betaling
Bankoverførsel
Betalingen kan overføres online eller i en bank. Betalingen overføres ved hjælp af de bankkontooplysninger, der specificeres, når du afgiver din ordre (betalingsside), eller under 'Mine ordrer'. Bankkontonummer ved overførsel til Amway Danmark ApS' konto i Nordea: 2191 - 8473555965. Brug venligst dit ABO-nummer som reference.
Kredit-/betalingskort
Betalingen sker med et kreditkort eller debitkort, der er registreret på Amway Online. Du kan administrere dine kort under Min konto - Mine betalinger - Kredit-/betalingskort.
PayPal
PayPal er et online betalingssystem, der fungerer som mellemled mellem enkeltpersoner og netbutikker. Hvis du allerede har en PayPal-konto, kan du bruge denne konto med det samme, når du køber dine Amway-produkter. Hvis du ikke har en PayPal-konto og gerne vil bruge denne betalingsmulighed, skal du gå ind på www.paypal.com og oprette din egen personlige PayPal-konto.
PayPal er et varemærke under PayPal Inc.*
Trustly
Trustly tilbyder bankoverførsler og betalinger sikkert, hurtigt og enkelt fra forbruger til netbutik. Med Trustly sker overførslen eller betalingen med det samme. Trustly er altid gratis at bruge og kræver ikke, at du skal være tilmeldt som bruger.www.trustly.com.
Google Pay
Google Pay er en digital (tegnebogs)platform og et mobilt betalingssystem, der kan bruges til kontaktløse køb i apper, online og personligt på mobile enheder. Opret en Google Pay-konto ved at besøge pay.google.com eller downloade Google Pay-appen fra Google Play Store. Hvis Google Pay-appen ikke er tilgængelig i dit land, kan du muligvis også linke kort gennem din banks app. Bemærk, at ikke alle banker understøtter Google Pay endnu. Hvis du har problemer med at oprette forbindelse til din konto, bedes du kontakte din bank for at få information om, hvorvidt de understøtter Google Pay. Google Pay er et varemærke tilhørende Google LLC.
Pay Later
Klarnas "Betal senere"løsning fungerer nemt og sikkert – uden at du skal registrere dig.
Muligheden for at købe nu og betale senere gør det nemmere og hurtigere at købe, fordi du hverken skal udlevere person- eller kreditkortoplysninger på nettet. Med Klarna "Betal senere" kan du betale for dit køb 14 dage efter leveringen.
Vælg levering
Hjemmelevering
Vælg en gemt adresse fra “Mine adresser” eller indtast en ny adresse i løbet af ordreafgivelsen.
Fragtfirma
POSTNORD
Fri fragt for registrerede kunder
Registrerede kunder opnår fri fragt på ordrer over 449,00 DKK
Leveringsomkostning pr. 1. april 2022
For ABOer og ikke registrerede kunder:
79,00 DKK (inkl. moms) for ordrer op til 800,00 DKK (inkl. moms)
45,00 DKK (inkl. moms) for ordrer fra 800,00 DKK (inkl. moms)
For registerede kunder:
79,00 DKK (inkl. moms) for ordrer op til 449,00 DKK (inkl. moms)
Leveringstid
3-5 arbejdsdage fra ordreafgivelsen
Pick-up point-levering
Ordren leveres til et afhentningssted i dit område.
Fragtfirma
POSTNORD
Fri fragt for registrerede kunder
Registerede kunder opnår fri fragt på ordrer over 449,00 DKK
Leveringsomkostning pr. 1. april 2022
For ABOer og ikke registrerede kunder:
79,00 DKK (inkl. moms) for ordrer op til 800,00 DKK (inkl. moms)
45,00 DKK (inkl. moms) for ordrer fra 800,00 DKK (inkl. moms)
For registerede kunder:
79,00 DKK (inkl. moms) for ordrer op til 449,00 DKK (inkl. moms)
Leveringstid
2-4 arbejdsdage fra ordreafgivelsen
Leveringstips
Afslut din ordre inkl. betalingsbekræftelse inden kl. 12:00 for at sikre, at din ordre afsendes fra lageret samme forretningsdag*
*gælder kun til Danmark - mindre hyppig afsendelse til Færøerne og Grønland
Svar på dine spørgsmål
This option is only designed for Single Orders as Group Consolidated Orders (GCOs) are shipped to one address. It is a consideration for ABOs, however, that breaking GCOs down into Single Orders instead may incur additional delivery costs.
1. Select “Ship To Customer” delivery option at Amway Online
2. Select one of your customers from the list
3. The delivery address will already be populated but can be changed/updated
4. Goods will be delivered to the address you desire without an invoice in the box
5. An invoice will be delivered to the registered email address of the distributor
Varerne til din bestilling plukkes delvist automatisk og delvist manuelt fra lageret. Og desværre kan der ske fejl. Hvis der er fejl i din leverede bestilling, bedes du ringe eller sende en e-mail til dit kontaktcenter inden for syv dage, så de kan følge op sagen.
Kredit-/betalingskort
Betalingen sker med et kredit-/betalingskort, der er registreret på Amway Online. Du kan administrere dine kreditkort under Mine kredit-/betalingskort.
Amway accepterer følgende kredit-/betalingskort: Amway accepterer Visa®, MasterCard®, .....
Hvad skal jeg oplyse ved bankoverførsel af udbetalinger?
Skriv altid følgende i referencefeltet: Dit ABO-nummer samt ABO-fornavnet og -efternavnet på den, du vil overføre beløbet til. Ved rateudbetalinger bedes du desuden oplyse kontrakt-/ordrenummeret. Så kan vores medarbejdere behandle udbetalingen hurtigt og effektivt.
Jeg har valgt muligheden for betaling senere med Klarna. Hvor skal jeg betale beløbet?
Beløbet skal altid betales direkte til Klarna, og ikke til Amway. Du skulle gerne modtage en e-mail fra Klarna med oplysning om, hvordan du betaler.
Hvor kan jeg få sendt min bestilling til?
Du kan få den sendt til en adresse, du vælger (privat-/hjemadresse, dog ikke postboks), eller varerne kan sendes til et pakkeshop i nærheden af dig.
Kan varerne leveres i et andet land end det land, hvor de er købt?
Nej. Leveringslandet skal altid være det samme som bestillingslandet.
Hvor lang er leveringstiden?
Leveringssted / Bestillingstidspunkt / Lev.tid Danmark / Lev.tid Færøerne (sendes 1 gang om ugen om fredagen)
Lev. privatadresse / bestilling før kl. 12.00 / 3-4 hverdage / 2-3 uger
Lev. privatadresse / bestilling efter kl. 12.00 / 4-5 hverdage / 2-3 uger
Pakkeshop / bestilling før kl. 12.00 / 2-3 hverdage / -
Pakkeshop / bestilling efter kl. 12.00 / 3-4 hverdage / -
PS. Din ordre videresendes til vores lager til behandling efter betaling og bekræftelse. Bemærk, at bestillinger, som indgår i en gruppebestilling, først leveres, efter at alle bestillinger er betalt og bekræftet. Ovenstående leveringstider gælder efter modtagelse af ordrebekræftelse
- Ændre den foreslåede leveringsdato
- Få pakken afleveret et sikkert sted på din adresse
- Bede om levering hos nabo
- Hvis pakken er synligt beskadiget, skal du notere det på leveringskvitteringen/det håndholdte apparat, når du kvitterer for pakken.
- Bemærk, at hvis ingen varer er beskadiget, er det selvfølgelig ikke heldigt, hvis forsendelsesemballagen er beskadiget. Men det er jo netop formålet med emballagen at beskytte varerne indeni.
- Det er en god ide at tage et tydeligt billede af forsendelsesemballagen og medsende det ved kommunikationen med din lokale kundeservice.
- Hvis en vare er beskadiget, bedes du også medsende et billede af indholdet i pakken, så vi tydeligt kan se, hvordan pakkens indhold er modtaget. Du kan også vedhæfte det i e-mailen til kundeservice.
- Det er vigtigt, at du gør din lokale kundeservice opmærksom på beskadigede forsendelser snarest muligt og senest efter 7 kale
Hvordan beregnes leveringsomkostning for mine tilbagevendende ordrer?
Leveringsomkostningen beregnes på basis af ordrens beløb før eventuel brug af tilbud og værdikuponer. Hvis der på tidspunktet for ordreafgivelsen kører kampagner med fri fragt vil din tilbagevendende ordre automatisk drage nytte af det. Yderligere information om leveringsomkostninger findes på siden om leverings- og betalingsmetoder.
Jeg har betalt for en bestilling, men jeg glemte leveringsomkostningerne. Får jeg leveret det bestilte?
Vi tillader, at der betales op til 75 DKK for lidt. Hvis leveringsomkostningerne er over dette beløb, vil det betalte bestillingsbeløb ikke være tilstrækkeligt, og i så fald skal du indbetale det udestående beløb for leveringsomkostningen.
Du kan finde trackingnummeret (eller numrene) i din ordrehistorik. Klik på pakkenummeret for at gå direkte til PostNords tracking-websted. Der kan du se den seneste leveringsstatus.
Du får desuden tilsendt en e-mail med leveringsbekræftelsen, som også indeholder pakkenummeret (eller numrene) og et direkte link til PostNords tracking-websted.
Yderligere får du besked fra PostNord via e-mail og/eller en sms med statusopdateringer om din(e) pakke(r).
Sidst, men ikke mindst, kan du holde styr på dine forsendelser i PostNord-appen. Du kan downloade appen fra Google Play Store eller via Itunes.
Koster det noget at returnere varer?
Nej, Amway betaler returneringsomkostningerne. Via den installerede proces får du en forsendelseslabel til at sætte på returforsendelsen.
1. Log ind på din konto, og gå til "Mit kontor".
2. Gå til siden med "Ordrehistorik" via "Mine ordrer".
3. Find den bestilling, du ønsker at returnere, og klik på linket "Ordreinformation" ved siden af.
4. Klik på "Returner vare", og følg vejledningen.
Hvis du alligevel beholde varen, kan du annullere returneringen under Ordrehistorik - Retur og kreditnoter - Detaljer.
Det betyder, at du kan forvente at få tilbagebetalt beløbet inden for 5-15 hverdage.
Bemærk: Returforsendelser, som modtages og behandles inden den 26. i måneden, medtages i bonusoversigten for den indeværende måned. Derefter sker justeringen herfor i oversigten i den efterfølgende måned.